Tuesday, March 3, 2009

Teman Tapi Mesra….


Ni satu teman saya, ceta dier cam ni, dier cam ben gak, dah terlalu terluka dalam relationship, so dier pun adopt teknik ben gak, ramaikan kawan daripada “special one” Because pada pendapat kteorang baik focus on kerjaya daripada pening2 pasal relationship.

Tapikan, teman saya sorang ni, bukan sekadar teman, but “teman tapi mesra” , He set the boundaries and the rule pastu kira cam ok ler, makin lama makin ramai dan mesra plak “teman” beliau. Sikap caring, and romantic beliau boleh dikatakan tahap paling tinggi ler dalam arena “teman tapi mesra” ni. Tapi semalam beliau datang bercerita dengan ben.

Minggu lepas hampir kesemua skandal ops.. silap “teman-teman” beliau nak serius plak.. hehe Sesuatu yang menghairankan ialah. Semua? Dalam minggu yang sama? Peh.. ko dah kategori Playboy ker ni? Paris Hilton pun kalah dow ngan ko… hehehe…

Tapi nasihat saya, Well dalam teman tapi mesra ni, kte kene letak boundaries yang kukuh, klu pihak sebelah rasa nak seberang boundaries tue, maka lihat ler klu diri sendiri sedia untuk kembali ke arena relationship ni. Klu dah sedia maka kene stop ler jadi teman tapi mesra kat pihak-pihak yang lain tue. Tapi biler semua nak mintak serius… Peh… you in trouble bro….. But saya faham sukar sebab dah sayang kat semua kan.. klu boleh nak serius kat semua, tapi soalan saya mampu ker? Larat ker? Makan tongkat ali hari2 ker? Hehehe…

Apa-apa pun gud luck bro dengan apa yang ko pilih… hehehe

The huggable ben..

No comments: